Tisdags lektion

Idag är annie sjuk så det är bara jag & sara som jobbar på våran blivande salong. Idag har vi skrivit upp all inredning, och material som tros ska behövas på salongen. även bestämt att vi ska vara ett aktiebolag, och hitta en revisor som sköter våra årsredovisningar. Vi har gjort en blogg & en mailadress så att kunderna kan kontakta oss, och vi ska kunna skriva om nyheter osv.

Hanna från uf har även varit här och pratat! Det var intressant att få höra lite om det från någon som har lyckats med det, och vi fångade även in lite information.

krya på dig annie, vi hoppas du är tillbaka tills på torsdag! kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rosa S Aarnes

Hej på er!

Synd om er grupp som verkar ha en sjuk lite då och då:-) Tur att ni är tre och duktiga på att ta projektet framåt. Tänk på att revisorn ska vara auktoriserad för att få göra ett bokslut för ert Aktiebolag. Då jag hade AB hade vi en revisor som hjälpte oss med det löpande och på slutet såg den auktoriserade revisorn igenom och skrev under. Jag känner mig lite otillräcklig på lektionspassen då ni är en stor grupp men jag hoppas att ni får den hjälp och stöd som ni vill. Ge annars förslag eller ta frågor via mejl. Fortsatt lycka till med ert projekt!



Mvh Rosa

2010-09-15 @ 08:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0